Vedení účetnictví a daňové evidence
Našim klientům nabízíme vedení daňové evidence (jednoduché účetnictví) a účetnictví se všemi souvisejícími úkony, dle zákonných norem.
Po skončení období Vám předáme zpracovanou agendu - daňová přiznání, přehledy pro OSSZ a zdravotní pojišťovny, účetní závěrku a veškeré ostatní dokumenty, které nám byly Vámi předány v průběhu období.
Po dohodě zajistíme předání dokumentů příslušným úřadům – finanční úřad, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny ad. Doklady jsou založeny v pořadačích a označeny tak, aby se v nich každý orientoval.
Provádíme kontrolu, poradenství a dohled nad správností vedení účetnictví, případně daňové evidence, mzdové a personální agendy v případě, že jej zpracovává klient.
Jsme schopni ve velmi krátké době založit nebo převzít se zárukou účetnictví jakéhokoli subjektu, případně provést zpětnou konsolidaci.
- vedení daňové evidence
- vedení účetnictví
- zpracování roční závěrky a inventarizace zůstatků, včetně vyhotovení daňových přiznání dle registrace daní
- zpětná rekonstrukce daňové evidence a účetnictví
- zpracování statistických výkazů
- zastupování při kontrole před úřady státní správy (finanční úřad, zdravotní pojišťovny, správa sociálního zabezpečení)
V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte na telefonu 602 857 751, rádi vám zašleme podrobnou nabídku včetně cenové kalkulace.